El jugador d’aquesta setmana és en Joan Martínez!
Coordinador de la secció de bàsquet del club, aquestes darreres setmanes ha hagut d’afrontar un problema de salut que l’ha mantingut allunyat físicament de les pistes. Tot i així, sabem que ha continuat pendent de tot… i amb l’ordinador sempre a prop
Des del club li enviam tota la força i molts ànims per a una recuperació completa.